Петрук Наталія Федорівна - вчитель німецької мови.Кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії", педагогічне звання "учитель-методист".

/Files/images/68-2.jpgНаталія Федорівна працює в даній школі з 1987 року. Має глибоку науково - теоретичну підготовку, майстерно володіє сучасними педагогічними технологіями, формами та методами організації освітнього процесу, вміє ефективно його моделювати до вимог педагогічної науки і практики, гнучко адаптує їх до особливостей учнів.

Результативно працює над методичною проблемою «Використання інноваційних технологій для особистісно - зорієнтованого навчання в світлі соціокультурного та соціолінгвістичного аспектів» . Вміло формує в школярів комунікативні, соціокультурні вміння і навички на основі чотирьох видів мовленнєвої компетенції, створює доброзичливу атмосферу навчальної взаємодії. Забезпечує результативність і якість своєї роботи. Її учні постійні учасники і переможці районних олімпіад з німецької мови.

Постійно перебуває у творчому пошуку, працює над підвищенням своєї майстерності. Досвід Наталії Федорівни з використання інноваційних технологій у навчанні німецької мови поширений серед вчителів німецької мови району. Проводила майстер – клас для вчителів німецької мови області.

Вчитель відзначається високою професійною та загальнолюдською культурою, вимогливістю до себе і інших, відповідальністю за доручену справу.

Користується заслуженим авторитетом і повагою серед учнів, батьків, вчительського колективу.


Якубовська Руслана Петрівна - вчитель німецької мови.Кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії".

/Files/images/71-2.jpgРуслана Петрівна працює в даній школі з 2001 року. Має грунтовну науково-теоретичну підготовку, фахову вищу освіту, володіє сучасними педагогічними інтерактивними технологіями навчання і виховання учнів. Руслана Петрівна логічно будує уроки, використовує різноманітні форми та прийоми роботи з активізації діяльності учнів і підвищення її ефективності. Взаємопов’язує паралельне вивчення всіх видів мовленнєвої діяльності: читання, письма, усного мовлення, аудіювання, створює доброзичливий мікроклімат на уроці, вміє зацікавити своїм предметом, формуючи особистісні потреби у вивченні німецької мови. ЇЇ уроки ппідвищують інтерес дітей до вивчення іноземної мови. Забезпечує високу результативність своєї діяльності, що підтверджується проведеними контрольними роботами.

Досвід вчительки з питання «Використання ігор на уроках німецької мови» вивчений і пропонується для використання вчителями німецької мови.

Руслана Петрівна працює над підвищенням своєї педагогічної майстерності, бере активну участь в роботі семінарів – практикумів, районних методичних об’єднань, проводить відкриті уроки. Є членом пошукової лабораторії вчителів німецької мови, систематично бере участь у семінарах та вебінарах, організованих Гете інститутом.


Кiлькiсть переглядiв: 317

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.