Горохівська Людмила Георгіївна - вчитель української мови та літератури. Кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії", педагогічне звання "старший учитель"

/Files/images/DSC_6295.JPGЛюдмила Георгіївна працює в даній школі з 1989 року. Має фахову вищу освіту, виявляє ґрунтовну професійну компетентність, високий рівень професіоналізму.

Забезпечує умови для засвоєння учнями освітніх програм на рівні обов’язкових державних вимог. На уроках і в роботі використовує сучасні інформаційно-комунікаційні технології, які забезпечують діалогічний простір і психологічний комфорт. Людмила Георгіївна приділяє належну увагу активізації мислення учнів, формуванню в них мовленнєвих умінь і навичок, розвитку усного і писемного мовлення.

Спеціальні прийоми, засоби навчання, які використовує Людмила Георгіївна вимагають винахідливості, активізують пошукову самостійність, сприяють активному творчому мисленню дітей, формують навички грамотного письма. Вчитель забезпечує високу результативність та якість своєї роботи, що підтверджується проведеними контрольними роботами. Її учні — переможці предметних олімпіад різноманітних конкурсів. Досвід вчительки з питання «Розвиток культури мовлення на уроках української мови і літератури – шлях до становлення творчої особистості» вивчений в школі і рекомендований для поширення серед вчителів – словесників. Постійно підвищує свій професійний рівень, бере активну участь в роботі семінарів, проводить відкриті заходи. Користується заслуженим авторитетом серед колег по роботі, учнів, батьків.


Козубська Тетяна Євгенівна - вчитель української мови та літератури. Кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії", педагогічне звання "старший учитель"

/Files/images/Козубська Т.Є..jpgТетяна Євгенівна працює на посаді вчителя української мови та літератури у Вишнівецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів з 1986 року, педагогічний стаж 32 роки. Зарекомендувала себе відповідальним працівником, який сумлінно виконує свої обов’язки. Добре володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів. Використовує методи компетентно-орієнтованого підходу до організації навчального процесу, знає основні нормативно-правові акти в галузі освіти, володіє ораторським мистецтвом. Раціонально використовує час на уроці, новий матеріал викладає на належному науковому рівні із застосуванням міжпредметних зв’язків, звертає увагу на розвиток пізнавальних здібностей учнів. На уроках забезпечує оптимальний психофізіологічний клімат.

Працює над вирішенням науково-методичної проблеми «Формування життєвих компетентностей учнів на уроках української мови та літератури засобами інтерактивних технологій», яку розв’язує шляхом впровадження елементів сучасних освітніх технологій у роботі з дітьми. Велику увагу приділяє активізації мовної діяльності учнів, опануванню ними монологічного та діалогічного мовлення, правилами мовної поведінки; розвиває вміння послідовно і грамотно висловлювати в усному і писемному мовленні.Знання учнів Тетяни Євгенівни відповідають вимогам навчальних програм. Значна частина школярів має навички самостійної роботи, вміють користуватися довідковою літературою, робити висновки, аналізувати тексти, готувати короткі усні та письмові повідомлення. ЇЇ учні — неодноразові переможці ІІ-го (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, Всеукраїнського конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика та інших мовних конкурсів. Педагог бере активну участь у роботі шкільного та районного методичного об’єднання вчителів української мови та літератури. Проводить відкриті уроки. Систематично займається самоосвітою, опрацьовує фахові періодичні видання.Користується авторитетом серед учнів, батьків, колег по роботі.


Шумейко Галина Степанівна - вчитель української мови та літератури. Кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії", педагогічне звання "старший учитель"

/Files/images/65,,,,.jpgГалина Степанівна працює в даній школі з 1988 року. Має ґрунтовну науково – теоретичну підготовку, виявляє високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості.

Забезпечує умови для засвоєня учнями освітніх програм на рівні обов’язкових державних вимог. На уроках української мови і літератури використовує сучасні інформативно – комунікабельні технології, які забезпечують діалогічний простір, психологічний комфорт, сприяють розвитку мислення. Г.С. приділяє належну увагу активізації розумової діяльності учнів, виховує в них національно – світоглядні орієнтації. ЇЇ уроки відзначаються доброю продуманістю, чіткістю, результативністю, неординарністю. Досвід Галини Степанівни з питань різнобічного мовленнєвого розвитку учнів на основі осмислювально-концентрованого навчання, методи діалогічного мовлення на уроках української мови та літератури вивчений, поширений серед колег. Велику увагу вчителька приділяє індивідуальній роботі з учнями. ЇЇ учні володіють знаннями відповідно до вимог програми, що підтверджується проведеними контрольними роботами. Заслуговує на увагу щодо використання тестових технологій, робота з обдарованими учнями, які є активними учасниками творчих конкурсів, призерами районних олімпіад. Галина Степанівна бере активну участь в роботі міжшкільного і районного методоб’єднання вчителів української мови і літератури, постійно перебуває в творчому пошуку. Користується заслуженим авторитетом серед учнів, батьків, колег по роботі.


Кiлькiсть переглядiв: 406

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.