Філіц Наталія Миколаївна - вчитель англійської мови. Кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії".

/Files/images/69,.jpgНаталія Миколаївна працює в даній школі з 1996 року. Має добру науково-теоретичну підготовку, володіє сучасними педагогічними технологіями розвивального, особистісно-орієнтованого навчання. На уроках і в позакласній роботі формує в школярів комунікативні , соціокультурні вміння і навички на основі чотирьох видів мовленнєвої компетенції, створює сприятливу, доброзичливу атмосферу навчальної взаємодії. Найбільш ефективними прийомами розвиваючої індивідуалізації на уроках вчительки є добір раціональних режимів виконання вправ з урахуванням особливостей формування в учнів психічних процесів, що впливають на якість володіння іноземною мовою, зміна обсягів рекомендованих вправ, призначених для розвитку мовленнєвих механізмів.

Забезпечує результативність роботи, що підтверджується проведеними контрольними роботами.

Працює над підвищенням своєї педагогічної майстерності, бере активну участь в роботі семінарів-практикумів, районних методичних об’єднань, керує роботою міжшкільного методичного об’єднання.

Досвід Наталії Миколаївни з питання «Особистісний підхід у навчанні читання на уроках англійської мови учнів старших класів» вивчений і поширений серед вчителів англійської мови школи.

Дотримується педагогічної етики, поважає гідність своїх вихованців.

Життєве кредо: Любити життя і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах шукати істину, у людях - мудрість.

Користується авторитетом серед вчителів, батьків, учнів.


Шиян Ірина Миколаївна - вчитель англійської мови. Кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії".

/Files/images/66-2.jpgІрина Миколаївна працює в даній школі з 2000 року. Має добру науково- теоретичну підготовку, володіє сучасними технологіями розвивального, особистісно- орієнтованого навчання. Використовує ефективні форми і методи, засоби навчально-виховного процесу. Найбільш ефективними прийомами розвиваючої індивідуалізації на уроках Ірини Миколаївни є добір раціональних режимів виконання вправ з урахуванням особливостей формування в учнів психічних процесів, що впливають на якість володіння іноземною мовою. На уроках і в позакласній роботі формує в школярів комунікативні , соціокультурні вміння і навички на основі чотирьох видів мовленнєвої компетенції, створює сприятливу, доброзичливу доброзичливу атмосферу навчальної взаємодії. Забезпечує результативність роботи, що підтверджується проведеними контрольними роботами. Працює над підвищенням своєї педагогічної майстерності, бере активну участь в роботі семінарів- практикумів , районних методичних об’єднань. Досвід Ірини Миколаївни з питання «Ефективність навчання іноземної мови учнів початкової школи з урахуванням Державного стандарту « вивчений і поширений серед вчителів англійської мови».

Дотримується педагогічної етики, поважає гідність своїх вихованців. Педагогічне кредо «Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості».

Головатюк Лілія Миколаївна - вчитель англійської мови. Кваліфікаційна категорія "спеціаліст першої категорії".

/Files/images/52-2.jpgГоловатюк Лілія Миколаївна працює в даній школі з 2007 року. Має відповідну науково-теоретичну підготовку, фахову вищу освіту, виявляє достатню професійну компетентність , забезпечує умови для засвоєння учнями освітніх вимог на рівні обов’язкових державних вимог. Використовує сучасні форми і методи, засоби навчально-виховного процесу. Найбільш ефективними прийомами розвиваючої індивідуалізації на уроках вчительки є добір раціональних режимів виконання вправ. Великого значення Лілія Миколаївна надає урізноманітненню проведених уроків, практичній меті уроку, яка передбачає опанування учнями мовленнєвими уміннями на рівні, достатньому для іншомовного спілкування в чотирьох видах мовленнєвої діяльності : аудіюванні, говорінні, читанні та письмі у типових ситуаціях.

Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, бере участь у районних і міжшкільних методичних об’єднаннях вчителів англійської мови.

Працює над темою « Комунікативний метод на уроках іноземної мови».

Професійне кредо: «Віддати якнайбільше доброти, любові, праці, щоб виховати самодостатнє, розумне покоління».

Кiлькiсть переглядiв: 329

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.